חברים יקרים

הקשת הדמוקרטית המזרחית הקימה בלוג זה בכוונה להפוך את השיח החברתי לשיח דינמי , חי ובועט. על כן נשמח לתגובות , ביקורות ורעיונות .

קריאה מהנה

יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

פניית הקשת הדמוקרטית המזרחית להמתקת עונשו של ישראל בונדק

11/18/10
לכבוד: מר שמעון פרס, נשיא המדינה
בית הנשיא ירושלים
הנדון: המתקת הדין בת.פ. 5546-07 ישראל בונדק ת.ז. 53932018
שלום רב,
הקשת הדמוקרטית המזרחית היא תנועה חברתית שמטרתה להשפיע על סדר היום הציבורי, מתוך כוונה להביא לשינוי כולל של החברה הישראלית ומוסדותיה השונים עם נקודת מבט מזרחית. אנו תנועה שהקומה על ידי נשים וגברים בני ובנות הדור השני והשלישי של יהודי ארצות ערב והמזרח במטרה לשינוי פני החברה בישראל לחברה צודקת ושוויונית יותר.
אנו פונים בזאת על מנת שתפעיל את סמכותך החוקית ותמתיק את דינו של מר ישראל בונדק שבנדון. אנו חשים כי בהמרת גזר הדין יש לקחת בחשבון את הזמן אותו ריצה מר בונדק במאסר ובמעצר. יתרה מזאת אנו רוצים להדגיש כי לטעמנו נגרם למר בונדק עוול רב בהליך המשפטי. מר בונדק אשר היה פעיל בתנועה החברתית הפנתרים השחורים אשר העלתה את בעיית הפער העדתי על מפת המדינה, הואשם בכך שניהל תחנת שידור פירטית בשם "קול המזרח" שעסקה בשידורי מוסיקה מזרחית על מגוון סוגיה וזאת בזמנים שהשמעת מוסיקה כזאת נחשבה כטאבו בתחנות השידור החוקיות. בכתב האישום צורפו האשמות מופרכות כגון פגיעה במרחב האווירי של ישראל, האשמות מהן זוכה מר בונדק לחלוטין! בנוסף, השופט אשר דן בעניינו טרח לציין את רתיעתו האישית מפעילותו החברתית של מר בונדק באופן בוטה שאינו ראוי להישמע בבית המשפט, אמירות שהניעו אותנו ועוד פעילים חברתיים להפגין כנגד קידומו באוגוסט 2009, כאשר שמו של השופט נידון בוועדה למינוי שופטים שהתכנסה בשנה שעברה.
אנו מבקשים בכל לשון של בקשה להמתיק את דינו לשם עשיית צדק חברתי שראוי כי יראה ולהתחשב בזמן שריצה ובזמן שישב במעצר בית מלא כזמן בו ישב בכלא וכעונש ממצה בהחלט.
בברכה,
הקשת הדמוקרטית המזרחית.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3768610,00.html

אין תגובות: